منتديـــات فتــــح العـاصفـة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الفتحاويين الفلسطينين

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت البخيل

كاتب الموضوعرسالة
عاسقة**الفتحاوي
عضو مميز
عضو مميز

انثى
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : رايق

نكت البخيل Empty
مُساهمةموضوع: نكت البخيل   نكت البخيل I_icon_minitimeالجمعة يوليو 11, 2008 5:13 pm

--------------------------------------------------------------------------------

واحد بخيل راح يزور مامته فى المستشفى لقى على الباب كلمة ادفع ...... قال ازورها بقى لما تروّح البيت

واحد بخيل جدا ... عنده ثلاث تفاحات ، فتح الاولى لقى فيها دود ... فتح التانية لقى فيها دود ... وصل للثالثة طفا النور و أكلها

واحد قتل حماته وفى القسم الظابط بيسأله اسمك ايه؟ قال له: اكتب فاعل خير .... انا مش بحب التفاخر

ظابط بوليس بيحقق مع اتنين بيقول للاولانى مش تحاسب ازاى تدخل فيه قله يا باشا ما انا اديته تلاكسات قال للتانى وانتا مش تحاسب قله وانا مالى ياباشا انا قاعد فى الكشك بتاعى

سأل الشرطي إمرأة تقود السيارة هل رأيت إشارة المرور.. قف ؟؟؟؟؟ فأجابته : نعم ، فقال لها : إذا لماذا لم تتوقفي ؟؟؟؟ فأجابته : لأنه مكتوب عليها قف وليس ...... قفي

واحد مسطول بيقول لصاحبة المسطول أنهاردة كام فى الشهر فقال لة أربعين فرد علية المسطول الثانى وقالة لحقنا نوصل لنصة

واحد قاعد فى امان الله بيقرأ الجورنال قامت جت مراته وخبطته بغطا الحله على دماغه قلها فى ايه يابنت الناس ليه كدا
قالتله ايه الورقه اللى مكتوب فيها سوسو دى قلها دا اسم الحصان اللى بنشجعه فى سبق الخيل ... تانى يوم وهو قاعد بيقرأ الجورنال جت خبطته بغطا الحله قلها فى ايه يابنت الحلال تانى قالتله قوم حصانك ع التليفون

مرة قط محشش ماشى فى الشارع ، قال: يوووووه هى ميوووو و لا نيوووو

نكت البخيل
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-